Slut

Ja jag känner mig helt slut men det är inte så konstigt för den här dagen har varit full från början till nu ;) Dagen började som vanligt väldigt tidigt ( klockan 6 ) upp och grejade innan vi bestämmde oss för att dra till järnvägsparken och leka med bus. T köpte med kaffe från pressbyrån så vi skulle piggna till ( kl 8)..Sam fick nöja sig med drickyoghurt! Kom hem vid kvart över 9 och skulle möta syster för en promenad med hunden för att sen knalla till stan och vi besökte många ställen ojoj...

  • Skinncentralen ( E köpte en jätte snygg björnborg väska)
  • Hildas (letade present)
  • Jysk (köpte vaxduk och ljus till balkongen)
  • Bjelkes (hittade inte det vi sökte, gräsmatta till balkongen)
  • Coop
  • Granngården
  • Kings road tattoo
  • Bergqvist ( köpte sandaler till Samuel)

Sen var det dags att gå hem Sam skulle ha lunch och sova och T skulle ta det lite lugnt innan jobbet. Jag och Erica skulle plocka fram hennes pool + vattenslang ur förrådet. Sagt och gjort fixade och gjorde rent den. E fyllde den medans jag sprang och fixa present plus att jag gick hem och fixade lite lunch mackor till oss. Sen tog vi en promenad med King innan vi skulle iväg på kalaset. precis när vi var på väg in hade våran pappa kommit för att hämta oss. Så firade vi pappas fru som fyllde 40 år idag GRATTIS! Åt god smörgåstårta och tårta=) Väldigt trevligt!

Direkt när vi kom hem hoppade jag, Erica och Sam i poolen och badade hur skönt som helst! Plaskade en bra stund sen när vi var klara promenerade vi till maxi för E behövde handla. När vi kom hem var det nästan sängen direkt för Sam..han var lite trött....hehe=) Och här är jag nu funderar på att sätta mig och mysa på balkongen. Vill att min sambo ska sluta jobbet nu....

Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0