Söndag

Underbar dag!

♥ Badat i skymnigen
♥ Sov mitt på dagen (somnade när jag la Sam)
♥ När vi vaknade gick vi till mamma och bada i poolen där Lovisa redan var och badade
♥ Solat
♥ Varit ute och cyklat med Camilla
♥ Fixat Camillas hår
♥ Druckit kaffe med Camilla och Markus
♥ Myst och käkat med min underbara sambo på balkongen

Ja det är väl dagen i stora drag. Lovisa åkte hem till sin mamma på eftermiddagen men kommer igen nästa söndag=)

Så kör vi en dagens!

Klädsel: Massa olika bikini, kjol och topp, byxor och topp=)
Hår: Uppsatt
Humör: Bra!
Låt: Lilla snigel
Bästa: Barnen
Sämsta: När mamma andvände mig som skydd för att slippa bli blöt
Roligaste:
När Erica Spruta ner mamma med vattenslangen
Mat: Sallad nu på kvällen (för varmt att äta)
Dryck: Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0