Söndag

Så var det redan söndag och jag är hur seg som helst trots att jag fick ta igen lite sömn här på förmiddagen! Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och hoppas på att piggna till. De andra då? Samuel ligger och sover som en stock men det är inte konsitigt när man går upp 5.20 ;) Lovisa är ute och cyklar för full rulle.

Igår var det en riktigt slapp dag, Och så var det ju lördag så då blev det lite gott också;) Jag gjorde jätttegod mat igår! Nämligen kycklingenchiladas, hur gott som helst! T gillade och har nu denna mat som favoriträtt. Då är det kul att laga mat! Vad åt jag för sötsaker då? Jo eftersom jag inte ska äta godis på en månad så vart det glass, jordgubbar och chokladsås. Vart däremot redigt sugen på chokladen Lovisa hade köpt, Marabous nya choklad med jordgubbitar i=)

Och vad händer idag då? Inte mycket inplanerat här inte det ända jag vet är att jag snart ska cykla til maxi och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0