Onsdag

Hej hej tiden springer iväg och jag känner att jag inte riktigt hänger med! Borde ta och varva ner, helt enkelt bara slappna av men det är ju inte min starka sida. Det är faktiskt något jag måste jobba på. Jag är ju en ganskla rastlös person som har svårt att sitta stilla... Så idag har jag som vanligt fått mycket gjort!


Idag har jag:

  • Fixat och gjort alla papper klara
  • Tagit viktiga beslut
  • Haft underbart besök av och barnen
  • Varit ute i regnet och lekt med Sam
  • Promenerat till Maxi med söta lillasyster Erica


Och så kör vi en dagens:


Humör:
Bara bra
Klädsel: Jeans, svart tröja
Låt: Har faktiskt inte lyssnat på musik idag :O
Bästa: Besöket=)
Roligate: Erica på maxi....Haha
Sämsta: Stressen i morse
Tips: Lär av dina misstag
Dryck: Kaffe


Jag och söta Erica=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0