Torsdag!

Oj vilken dag, haft fullt upp från tidig morgon. Men det gillar vi! Började med att jag fixade det jag skulle imorse för att sen komma hem till godingarna som  åt lunch. Sen kom syster som hade problem med sitt msn som vi försökte lösa men inte med någon framgång.

Loivsa drog iväg till en kompis vid 13 och kom inte hem försen det var mat vid 17 och under den tiden hann jag och Sam gå ut och leka lite i regnet..Men lillen var inte så road så då gick vi in och lekte istället!

Behövde gå till affären men kunde ju inte gå eftersom L kunde komma hem närsomhelst så då kom söta lillasyster upp och passa Sam medans jag sprang iväg och handla. När jag handlat var de dags att fixa mat, pannkaka så Barnen var riktigt nöjda=) Erica med för den delen! Tack till Erica som lekte med Sam medans jag stekte pannkakor!

Medans jag stod och gjorde fler pannkakor på löpande band så kom  Camilla och åt pannkakor och sen dök pappa in och min mamma med. Mamma åt också pannkaka men hon fick tyvärr steka massor av pannkakor för Sam behövde bada eftersom en blöja inte höll tätt...Fick hjälp av syster med Sams badning så jag hann och fixa kaffe och diska.

Sen har inte Samis varit på något toppen humör för han sov bara middag i 30 minuter så han var riktigt butter idag men såååå söt när han är sur ..hihi. Han ville inte sova nu ikväll heller trots att ögonen gick i kors, men det tog inte så lång tid innan han stängde sina blå.

Nje nu ska jag gå och hålla Loivsa sällskap i barnprogramens värld! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0