Fredag

Sitter här och gäspar ikapp med mig själv..Har varit en lång och bra dag men vi håller tummarna för att killen ska sova längre än till sex imorgon=) Dagen har sprungit iväg först med en massa måsten och sen en massa mys.

När Lovisa kom hem så slängde hon och Sam sig i poolen hemma hos min mamma. Själv tittade jag bara på idag;) Sen hem för att fylla på med lite frukt innan vi gick till lekparken och lekte (Bilder kommer). Efter ett tag begav vi oss hem för att stoppa lite mat i magen. Extremt lat mat idag! Nämligen korv med bröd som vi åt ute på balkongen=)  Min sambo ska ha ett jätte tack för att han fixade golvet på balkongen idag trots att han egentligen inte hade tid! Skitsnyggt blev det TACK ÄLSKLING!

Nej nu ska jag se till så Lovisa kommer upp ur badet;) Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0