AJ

Ja så har man just lagt en liten trött kille för natten och sitter här och filurar på vad jag ska roa mig med tills klockan slår 21.00 för äntligen börjar DESPERATE HOUSEWIVES  igen!!! Det är typ det ända positiva idag eftersom jag har haft sjukt ont i magen hela dagen så humöret är inte diekt på topp:(

Jag har ett par alternativ:

1. Diska upp disken...låter lockande....
2. Cykla...det behövs ju
3. Dricka kaffe med syster 

Ja där fanns det ju 3 grejer jag skulle kunna göra men vete fan om jag orkar cykla med magvärk......men vi får se vad som händer. Jag skulle ju oxå kunna föra över bilderna till datorn;) Jaja det märks! Puss puss


Min goding i sommras=) 

Kommentarer
Postat av: Linda

gud vad gooo!!

2009-03-08 @ 21:49:28
URL: http://www.nogg.se/tussis

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0