Halloj

Hej hej! Ja då var det dags och blogga lite=) Vi börjar väl med och berätta om Lördagen!

Jo i går var det Bröllop för hela slanten för min pappa gifte sig med sin sambo eller nu mera fru. Liten vigsel med de närmsta lite kaffe och grejer för att sen dra vidare till the pub där det åts mat=) Så den dagen gick mest åt att fixa iordning sig och sen vara på bröllop=) Gick hem rätt tidigt för att hinna sminka Lovisa för hon skulle på disco. Plus att jag inte skulle drickan något. Men jag hoppas de andra fick en toppen kväll! Så när jag kom hem så fixa jag Lovisa sen satt jag syrrorna och Tony och spelade yatzy eftersom vi hade släckt ner som många andra mellan 20.30- 21.30 Mysigt mysigt! Sen godis framför tv:n!

Idag då?
Badhuset som varje söndag, det var självklart jättekul men min lilla skrutt har börjat med et nytt väldigt ljust skärande skrik som han använde sig mycket utav när han inte fick precis som han ville.Men på det stora hela var han nöjd! Sen det vanliga luch och Sams jätte sovpass som alltid efter badhuset En sväng hem till mamma hann vi med inna vi skulle iväg och hälsa på Tony på jobbet man får passa på att vara ute o promenera när solen lyser! Nu ikväll har jag haft besök av syster med sällskap så det blev ytterligare ett par koppar kaffe så det var trevligt!

Just nu sitter jag här och funderar på om jag skulle föra över lite bilder till datorn och lägga upp lite här eller slänga migh ner i soffan och bara ta det väldigt lugnt en stund... jaja den som lever får se! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0