Jo då så att

Det har inte blivit mkt bloggande de senaste dagarna jag tror det har blivit något system. Jag bloggar ett par dagar och sen ett par dagars uppehåll, nej då men det finns inte så mkt att blogga om när barnen är sjuka vissa dagar och andra dagar kanske man själv inte varit på topp.

Men jag kommer allafall att blogga mer nu, vet inte om jag hinner imorgon men om jag hinner annars blir det på söndag!

Några grejer som är värda att nämna från tidigare i veckan, både positivt och negativt

* Lovisa fick sina glasögon. Hon vart jättefin och är riktigt nöjd själv=) Bilder kommer!
* Gjorde givetvis våfflor på våffeldagen, hur gott som helst!
* Jag har gjort illa mitt öga eller mellan ögat och ögonbrynet....haha klantig!
*  Fixat och donat, satt upp tavlor, bytt batterier i ALLA Sams blinkande,spelande leksaker
*  Hälsat på min söta mormor=)

Och just det kan någon vara snäll och berätta för mig vart våren tog vägen? Jag blir ju fan deppig av all jävla snö......

Nej nu ska jag snart (Om en timme eller 2 om jag känner mig själv rätt) hoppa ner i sängen är sjukt trött och imorgon är det full rulle på schemat. Så nu säger jag puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0