Sjuka

Jaha så sitter man här medans sjuklingarna sover, Sam har ju åkt på magsjukan och fy vad jag önskar att jag kunde byta med honom! Kan inte vara lätt att må illa och spy och knappt få i sig någon mat plus att man inte kan förklara hur det känns. Han är väl inne på 3 dagen idag med magjukan... Tony blev smittad och har varit riktigt dålig sen i går kväll.. Men jag däremot mår som fina fisken....Det där kommer jag sannorlikt att få äta upp ;) Lovisa är hos sin mamma så hon slipper förhoppningsvis skiten, var ju inte längesen hon hade det så jag är glad om hon slipper!

Ja så dagarna har varit sega myst med lillen i soffan och många bad har det blivit, så här håller vioss hemma så viinte smittar någon annan ;) Fast om nån gärna vill ha magsjukan så är ni välkommna att hälsa på ;) Puss o hej sålänge<3


Kommentarer
Postat av: Linda

fyyy faaan för magsjukan... de har vi medhaft jag skulle ha vad som helst igen utan de.. krya på er..tänker på er.. jag e lite vilsen tappat bort din maill min e kramgo[email protected].. adda mig vettja... puss o kraam linda

2009-03-20 @ 19:56:24
URL: http://www.nogg.se/tussis

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0