Söndag

Ja så sitter man här och skriver lite, Väntar på att Samuel ska vakna men det lär ju ta ett tag eftersom vi varit på badhuset idag=) Man blir ju faktiskt trött då, till och med jag sitter och gäspar! Var riktigt kul på badhuset idag killen älskar det speciellt kanan! Fick med oss kameran idag oxå så bilder kommer när jag orkar föra över dom till datorn!

Igår var det lördag och det var en riktig mysdag. Lite av det vi roade oss med var:

♥ Var på staden och shoppade=)
♥ Handlade på maxi
♥ Lekte i en lekpark (Lyckades få med mig kameran!)
♥ Hälsade på älsklingen på jobbet
♥ På kvällen vart det melodifestival för hela slanten.

Ja det får bli allt för detta inlägg. Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Badhuset är så kul mina barn älskar oxå badhuset .kanske får bli det till veckan..puss

2009-03-01 @ 20:07:50
URL: http://www.nogg.se/tussis
Postat av: Angelica

uppdatera oftare :(

2009-03-03 @ 13:29:23
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0