Badhus

Japp idag har vi varit på det sista simmet för denna gång är ju uppehåll till i augusti. Kan säga att Samuel var på strålande humör och plaskade lika mkt i som under vattnet=) Kanan är roligast han hinner jämt komma upp innan han ropar MERA med stora bokstäver.

Så just nu är det otroligt tyst här, Samuel sover och vaknar väl närsomhelst och Lovisa är och leker och jag är otroligt rastlös.

Just det jag gick på promenix igår med mina sexiga stavar 80 minuter blev de! Sen en cykeltur med syrran till maxi=) När ja kom hem slängde jag mig i duschen och sen ner i soffan med de andra för att se på eurovison song contest och moffa godis! Lovisa orkade inte vara uppe till det slutade så vid 20 över 11 ville hon lägga sig inte så kul att se röstningen heller så hon missa ju inte så mkt=)

Nej nu ska jag glo lite i frysen för att se vad jag ska göra til middag senare. Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0