Fredag

Sitter här och gäspar för fullt kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig eller planerat: Jag hade planerat att gå ut och gå vid 19.15 efter Sams läggning men lillen var lite ledsen så vi låg och gosade och vi båda somnade såå gott. Ingen lång stund men när jag vaknade vid 19.40 så hade jag ingen lust att gå ut och gå.

Annars idag? Jo haft fullt upp hela dagen och det gillar vi! Har väl roat mig med mindre roliga saker som jag inte gillar som städning och så ;) Men nu har jag två saker som jag funderar på att göra.

1. Läsa en bok i sängen = somna
2. Lägga mig i sängen och lyssna på massa musik = Somna

Seriöst alltså jag vet att klockan inte ens slagit 22 men jag vill vara pigg imorgon ifall lillen bestämmer sig för att det är morgon vid 20 över 5....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0