Hej!

Då var det dags att blogga igen, dagarna har som vanligt sprungit förbi och det har varit en riktigt bra vecka! Försökt att träna så gott som varje dag också;) Min vecka har sett ut så här med träningen:

Mån: Cykla 1 timme
Tis: Ingen träning
Onsdag: Simmade 1 km
Torsdag: Promenad 80 minuter
Fredag: Cykla 1 timme

Den här helgen är det förresten fastingen i Kristinehamn så idag har jag syndat med glass i bägare=) Imogon ska vi neroch åka lite med lill killen som faktiskt redan åkt två karuseller idag, 1 gång med mig och en gång med sin pappa. Sen så lånade (Lovisa är hos sin mamma denna vecka) vi Lovisa och hittade en underbar avslutningsklänning så nu är det bara ett par skor som ska köpas! Bjuder på bilder från förra årests Fastingen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0