Hej

Shit vad jag mår illa men det har sina anledningar min lilla tokunge har snurrat och snurrat och snurrat och jag har kollat på....Lätt att man ramlar omkull ;) Men man blir bra yr av att titta på någon som snurrar! Nu ligger token och sover iallafall och jag ska kolla runt lite innan jag sätter mig på cykeln och cyklar. Ja just det igår när jag var ute och gick fick jag en fluga i munnen FY vad vidrigt så jag börja spotta och fräsa och fick även kväljningar men ut kom den. Men kan ju säga att det var några förbipasserande som fick sig ett gott skratt=) Puss o hej <3


Min söta lilla tok!

Kommentarer
Postat av: Linda

ne ingen mer på ett tag här iallafall.. men skulle nog vilja ha tre barn men man ska orka oxå=)...puss

2009-05-04 @ 20:44:05
URL: http://www.nogg.se/tussis
Postat av: Angelica

Snygg sidan blev! och jag tycker verkligen att du ska vara med nästa gång!

2009-05-05 @ 12:45:04
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0