Lördag

Hej=)

Ja då sitter man här och är helt slut var ju som sagt nere på fastingen förut och Samuel åkte 6 karuseller och var hur nöjd som helst. Förutom när de stannade då ;) jag åkte 2 ggr. Tony 2 ggr och Camilla 1 gång så jag slapp allafall att åka hela tiden! Träffade även Sötnosen Lovisa som var på strålande humör och åkte karuseller fick ett par kort på henne oxå när hon åkte samma Karusell som samuel=)

När vi kom hem efter karusellerna så stod det mat på listan, Min sambo fixade fläskfilé potatisallad och gurka, hur gott som helst! Pappa var även här och Camilla så efter vi alla hade ätit drack vi massa kaffe och prata strunt. Sen drog Tony iväg för att spela poker och inte långt efter tog jag, Samuel och syrran oss en cykeltur till maxi.

NU sitter jag här och har ångest för all skit jag ätit idag....så om jag ska dricka en droppe dricka till eller käka godis så MÅSTE jag dra fram cykeln och cykla 1 timme....Så det är väl lika bra jag sätter fart så jag kan slappa sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0