Lördag och söndag

Japp tänkt ju berätta lite om helgen!

Lördagen var mysig men stressig men jag får ju skylla mig själv eftersom jag kommer på tusen saker som ska göras en fullproppad dag. Så när jag vaknat till liv kände jag att det var dags att städa NU....Så jag tog badrummet och sen en dusch sen tog min underbara sambo resten! Var givetvis ute och lekte med barnen och hela famljen tog en kort cykeltur=)

Sen kom jag på den briljanta idén att klippa Samuel ( Kl 15) Plus att jag skulle hinna locka, sminka och fixa Lovisa innan halv fem, för då skulle vi gå för att fixa innför discot! Men vi hann och båda sötisarna vart skitsnygga! (bilder kommer senare) Och Lovisa var riktigt nöjd med sitt disco=) När vi kom hem sen kan jag säga att det blev väldigt lugnt (såg på tv och åt godis). Tack syrran för att du passade mini!

Och idag, söndag? Jo då har jag allt hunnit med en hel del men nu får det bli en lista!

* Cyklat 1 timme (hann inte träna lör)
* Lekt och druckit kaffe i solen
* Varit på kalas
* Promenerat med stavarna i 60 minuter

Och nu sitter jag här vid datorn för min sambo ser på någon värdelös film på tv:n....Jaja lyxproblem. Puss o hej <3


Mamma det ringer=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0