Lördag

ÅÅÅ vad mysigt det var att träffa kusin vitamin! Men vi ska hinna med lite snack hos min mamma imorgon kväll också vill ju höra om ALLT..hihi svårt att berätta allt men jag tror ni förstår vad ni menar ;)

Kalaset var jätte trevligt och god fika men kände mig grymt onyttig så jag lura med mig syster E på en cykeltur så henne fick jag med mig i 25 minuter men då lura jag med mig syster C på cykletur direkt efter. Då cyklade vi till maxi och sen en bra stund till så kankse 50 minuter. Känns gött!!!

Men nu ska jag vara så onyttig och äta mitt lördagsgodis och dricka cola framför en film i soffan mysandes med min älskling! Puss o hej <3


Älskade godingar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0