Prickar, mys, trötta,

Ja vilken rubrik men vi börjar med det första ordet nämligen Prickar: Jo vår kära lille kille har sett ut som en prickigkorv han har nämligen prickar över hela kroppen men nu börjar de blekna och förvinna=) Virusprickar är det han har.

Mys har det blivit mycket av eftersom lillkillen är sjuk usch vilken jobbig hosta...Trötta är vi allihoppa eftersom Sam inte ville sova igårkväll/ natt. plus att han vaknade kvart över fem;) Men gissa vem som sover nu =)

Restan av dagen är inte helt planerad men detta vet jag att jag ska göra!

* Laga Lunch
* Sminka mig, fixa håret
* Ta en cykeltur med Erica
* Iväg på kalas. Denna punkt blir lite längre för idag fyller moster år och så ska vi fira Sophie som fyllt år + att hon kommer hem igår?!!! Shit vad länge hon har varit borta så det ska bli sååååååå kul att få träffa henne. Tror hela släkten instämmer! 

Nej bjuder på en bild på min söta kusin från balen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0