Underbara sol!

Shit vad skönt det är ute idag! Solen strålar och jag lika så=) Klockan är 13 och vi har hunnit med att vara ute en hel del, gick till maxi och handlade massor plus godis då eftersom det är lördag! Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på min killar, Den lilla sover och kommer vakna när som helst och Tony är iväg en sväng. när Lillen vaknat blir det ner till fastingen och åka karuseller med Samuel! Kanske lurar syrran i en karusell med sam också  ;) Nej nu ska jag ta ett glas fanta world jamaica pineapple (min nya favorit) på balkongen och mysa! Men först så kör vi en dagens!

Dagens humör: Lika strålande som solen
Dagens klädsel: Svarta byxor, randigt svart grått linne
Dagens bästa: Vädret
Dagens planer: Ut i solen + åka karusell
Dagens tips: Njut av solen
Dagens godis: Bilar
Dagens Låt: Lazy town - 20 gångs sången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0