Helgen=)

Bättre sent än aldrig! Blogg.se har ju krånglat lite.

Kan väl berätta vad vi gjort i helgen!

Fredag
Samuel var ledig så vi passade på att leka vid båtarna (lekpark) för att sen dra vidare till maxi så jag fick röra lite på fläsket;) Hälsade på mormor och var hemma och myste. Vid halv sex var det dags att gå på kalas. Kusin fyllde nämligen 18 år! Grattis! Där var man väl inte lika hälsosam som tidigare under dagen. Sen gick vi hem till Camilla som var själv och fortsatte på det hälsosamma spåret glass   och idol och en trött kille som somnade kvart i nio (brukar sova halv åtta) Gick hem när T slutade och kvällen avslutades med mys i soffan=)

Lördag
Vilken dag! Haha skämde ut mig på maxi.... Kom på att jag glömt att köpa tårtbotten när jag stod i kassan men eftersom Erica var med betstämde vi att hon skulle vänta utanför med Samuel medans jag skulle springa in igen men innan jag ens var klar lyckades jag tappa ner korgen med varorna på golvet, dra kortet upp och ner....;) Hälsade på T på jobbet som jag dessutom hade spökat ut till en zombie. Där hade vi turen att träffa Lovisa som var en ballerina häxa =) Sen hem och fixa tårtan och så fick vi besök av min pappa och nattis=) Ett tag efter T kom hem fixade vi maten och sen kom mamma och systrarna upp på mat och fika! Trevlig dag!

Söndag
Fick en lång sovmorgon. Tack älskling! Sen upp och fixa oss för att gå iväg till badhuset. Minisim är riktigt kul=) Hem och fick mini i säng. Slängde fram cykeln och cykla en timme, allt för att känna sig nyttig ;) Myste och lekte med Sam när han vaknade. Erica kom upp och åt lite tårta eftersom hon inte hann det på lördagen. Mamma kom också upp på en bit. Ringde hit syster Camilla och beordrade henne att ta med sig Markus hit så han också fick äta tårta eftersom han hade varit borta i helgen. På kvällen såg vi på film. Läs: jag somnade i knät på min sambo=)

Ja det var min helg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0