Hej!

Tiden springer iväg och det är redan onsdag, vad har denna dag bjudit på då? Alldeles för lite sömn, var nere till bvc så  Sam fick sprutan, Lovisa var hemma från skolan (huvudvärk) hon tog sprutan igår så kanske en biverkning?! Sam däremot har varit pigg och glad hela dagen så vi får hoppas att han slapp/slipper biverkningar.

Passade på att sova när sam hade sin middagslur det var välbehövligt kan jag säga=) Sen har det varit lugna puckar. Tony är iväg på bio ikväll med sin kompis E och innan kom han och hans flickvän T uppe en sväng innan de skulle åka iväg. Håller tummarna för att det är en bra film och att de har det kul men det vet jag att de har =) 

Vi kör väl en dagens

Humör:
Bara fint!
Klädsel: Just nu, svarta leggings, långt svart linne.
Hår: Lockigt.
Mat: Ugnspannkaka.
Dryck: Kaffe.
Låt: The Black eyed peas - Meet me halfway
Bästa: Att Erica kom hit förut=)
Sämsta: Att jag fortfarande känner mig trött.
Planer: Titta lite på tv kanske.
Borde: Diska.
 

Jag ser alltid så glad ut på bild!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0