Helgen!

Så har det gått ett par dagar igen ;) Så nu var det dags att uppdatera.

Fredag
I fredags gjorde vi något vi inte gjort på ett tag. Vi var på lekverkstan och lekte hela förmiddagen. Samuel fastande vid köket och tågbanan så där fick man ju sig ett par julklappstips. Hann även ner på staden en sväng innan Lovisa kom hem från skolan. Mys mat och lek tills Lovisa skulle iväg på kalas. Sen gick jag iväg med henne och Camilla som var mitt sällskap under kvällen var kvar med Sam=)  T kvar ju iväg till Markus och spelade poker och hade det trevligt=)

Lördag
Först mysfrukost för att sen bege sig ner till staden för fröken önskar sig nämligen klänningar i julklapp så hon var ju sugen på att prova massa vackra klänningar. En promenad till maxi för att handla godis inför kvällen hanns också med! Lovisa var iväg hos en kompis och lekte och jag och Samuel var ute på gården och lekte. Kvälln spenderades mysandes i soffan! Film och glass när T slutade=)

Idag
Sovmorgon för min del! Det gillar vi=) Sen upp och fixa och trixa innan vi skulle iväg och lämna Lovisa till sin mamma för att sedan dra till badhsuet på minisim.  Annat jag/vi hunnit med idag är lite pluggande, Hälsat på min mamma. Försökt att få en riktig mammagris att sova...vilket inte varit det lättaste kan jag säga.

Ja det var lite om min helg! Puss o hej<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Tackar. Det är inte så svårt. Det där fixar allt du med! Vissa saker är ju så klart lite pyssligare än andra.. Det är tyvärr ganska så dyrt tyvärr :(



Kram kram



2009-11-22 @ 21:18:02
URL: http://www.bokabosus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0