Hur tänker du?

Idag är jag så trött. Skulle nog kunna somna stående! Men då är jag nog inget trevligt sällskap..haha=) Kvällen kommer spenderas i soffan kanske ska ha "lördag" idag. Men har inte bestämt mig än...den som lever får se.

Har funderat på ett par grejer och vissa personer. Kan inte riktigt sluta upp och förvånas eller släppa tankarna riktigt heller. Det ända jag undrar är. Tror du så lite om människor? Att de inte fattar vad du håller på med. Du vet väl att människor i din omgivning inte är helt dumma....Jag bryr mig faktist inte för egen del men jag tror nog att det finns andra som bryr sig. Men det vore intressant att veta hur du tänker.

Haha nu lämnar vi det seriösa och övergår till något helt oseriöst. Inte personen utan situationen. Min söta, underbara lillasyster Erica och jag tog en massa as-snygga kort igår. Läs: Helt otroligt oseriösa fula kort. På oss själva när vi gjorde otroligt sexiga miner... Och vad vill jag säga med detta? Jo att min söta 15 åriga syster alltid får mig att skratta! Älskar dig söt!

Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha en bra kväll! :D

2009-11-06 @ 21:29:12
URL: http://musicisme.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

tack så hemskt mkt :D

2009-11-06 @ 21:42:47
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: sara

Ja ganksa lungt blir det iallafall. Kanonskön hemmakväll ikväll men imorgon ska jag på ett gig så då blir det nog några öl oxå. :) Söndag blir lugn.

2009-11-06 @ 23:47:12
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0