TACK!

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Vilket har resulterat i att jag inte bloggat. Jag ska hålla det kort idag mår nämligen piss, har ont i mitt huvud, är trött och har noll i energi;)

Jag ska hylla min underbara syster Camilla som alltid ställer upp och är barnvakt åt min lilla prins och även prinsessan när det behövs! Som idag fick vi reda på att det går magsjukan på dagis då är man ju inte så sugen på att låta han vara där! Konstigt va?! Haha. Jag var i skolan och T skulle jobba men vem ställer upp utan att blinka. Jo Camilla. Vem kommer hit halv 8 imorgon för att passa prinsen tills T kommer hem med L? Jo världens underbaraste syster! Tack så hemskt mycket. Jag är så glad att just jag fick världens underbaraste systrar!

Ja vi kör väl en Dagens när vi ändå är igång!

Humör: Inte bra.
Hår: Skitsnyggt!
Klädsel: Långt linne och underkläder. Färg svart.
Låt: Ingen musik, ont i huvudet.
Mat: Pasta och falukorv.
Dryck: Kaffe!
Bästa: Barnvakten=)
Sämsta: Att jag har ont i huvudet.
Roligaste: Min humor=)
Tråkigaste: Att jag måste läsa innan jag lägger mig.

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag gör allt för min lilla ögonsten :D

2009-11-12 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0