Tisdag

Kom hem för en liten stund sedan och nu väntar jag bara på att mitt lilla hjärta ska vakna. Han blev nämlgen sjuk igår=( Han har varit ledsen hela dagen berättade T. Hoppas för Samuels skull att han får sova länge nu så att han blir lite piggare!


Sötisen!


Dagens

Humör:
Bara bra.
Hår: Samma som alltid. 2 spännen i "luggen"
Klädsel: Jeans leggings, vitt linne, turkos tröja.
Bästa: Att jag är hemma.
Sämsta: Att jag har mycket att göra.
Roligaste: Pressbyrån...Haha.
Tråkigaste: Att Samuel är sjuk.
Mat: Har inte ätit någon mat än.
Dryck: Pressbyrån kafffe.
Låt: Inte lyssnat något än.
Planer: Mysa med Sam och plugga.

Nu ska jag kolla lite i kylen ;) Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0