Lista

1. Tre namn jag lyssnar till:

Michaela, Mamma, Mickan

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Ja du att jag är jävligt snäll, rolig och massa mer ;)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag kan vara för snäll.

4. Detta är jag rädd för:

Spindlar, höjder .

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kaffe, frukt, mjölk.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Vissla, titta i kors, lyssna på musik samtidigt som jag ska läsa.

7. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med mina nära och kära, dricka latte, shoppa.

8. Detta vill jag göra just nu:

Slappa, dricka kaffe.

9. Bästa känslan:

Att älska och älskas.

10. Värsta känslan:

Att inte kunna hjälpa sina nära

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Oj lite kort då! Han ska ha Charm och humor. Vara kärleksfull.Sen är tillit väldigt viktigt för mig.

12. Är jag kär just nu?

Ja!

13. Jag vill gifta mig…

Ja det vill jag.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Svårt… Hittat drömyrket, bo i drömhuset och skaffa fler barn.

15. Min käraste ägodel:

Har inget som är jätteviktigt mobilen kanske?

16. Något jag vill ha i present:

Oj något valt med tanke.

17. Detta har jag på mig just nu:

Jeans, svart och vitrandig tjock tröja

18. Favoritkläder:

Klänningar! kläder i rött med vita prickar.

19. Favoritdjur:

Hundar och giraffer.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Jag gillar lite av det mesta faktiskt=)

21. Favoritlåtar just nu:

Har bara tid och skriva 1 om jag ska bli klar idag!

Keri Hilson, Kanye West, Ne-Yo – Knock you down.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Hantverksteknik var roligast, tråkigast idrott.

23. Stjärntecken:

Skorpion.

24. En bok jag älskar:

Längesen jag läste…

25. En film jag älskar:

Män som hatar kvinnor. Fastnade för den.

26. Tv-program jag gillar:

Desperate housewives står högst på listan.

27. Favoritdoft:

Guess.

28. Detta äter jag gärna:

Fisk älskar fisk.

29. Dricker helst:

Kaffe.

30. Favoritglass:

Just nu är det nog vanlig vaniljglass.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Till solen.

32. Färg på mina ögon:

Skiftande mellan blå och gröna.

33. Min längd:

171 cm.

34. Jag tror på:

Mig själv!

35. Jag spelar:

Spel.

36. Person jag beundrar:

Min mamma, mina systrar.

37. Så här bor jag:

3 rum och kök.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

3 kanske=)

39. Det här tänder mig:

Ögon, självsäkerhet. Det mest viktiga är att personen har något unikt i utseende och personlighet.

40. Det här gör mig avtänd:

Personer utan egen åsikt, dålig hygien. Fula personligheter.

41. Favoritfärg:

Turkos

42. Favoritcitat:

Alla får vad dom förtjänar!

43. En hemlighet jag vet:

Ja vet flera men som sagt hemligt!

44. Bästa present jag fått:

Oj har fått så många underbara presenter.

45. Senast köpta skiva:

Haha det var en present faktiskt en dansbandsskiva.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Ögonen, läpparna, Håret.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Några kilon kanske skulle behöva försvinna.

48. Udda förmåga/egenskap:

Kan knäcka övre delen av fingrarna.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Giraff. Jag älskar giraffer.

50. Vad lyssnar du på just nu?

Inget.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har sovit, ätit och lekt med Sam. Jag ska dricka kaffe. Ringa ett par samtal. Hitta på något med Sam.

52. Var är dina föräldrar födda?

Vet inte exakt…

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Jag installerar inget på datorn.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Har ingen favorit.

55. När badade du i en pool senast?

Hemma hos S i juli?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja.

57. Hur många barn vill du ha?

1 eller 2 till.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dansband.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Ja.

60. Vad har du för TV-kanaler?

Dom vanliga och Disney.

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja.

62. Har du busringt någon gång?

Massor!

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej har inte körkort så tur är väl det =)

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej det har jag inte. Önskar att jag vågade.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Polen. Tror jag.

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Vet ej….Tråkigt svar men så är det.

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej.

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Män som hatar kvinnor.

71. Favoritpizza?

Varierar gärna.

72. Chips eller popcorn?

Chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Äger inte något, bara läppglans.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va? Nej.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej….haha.

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin, äppeljuice är äckligt!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Camilla, Markus och Samuel på en pizzeria i Karlskoga tror jag?

78. Favoritchoklad?

Älskar choklad, svårt att välja.

79. När röstade du senast?

När man skulle rösta;)

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

I dag.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej.

82. Är du bra på matlagning?

Klart.

83. Klarar du att tanka själv?

Aldrig provat.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Haha nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej.

87. Vad var det senaste du handlade?

En kaffe.

88. Har du kräkts offentligt?

Ja.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Har hittat den sanna kärleken men vore inga fel att bli mångmiljardär också!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Intresse inte kärlek.

91. Har du ringt något betalnummer?

Nej.

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Ja? Skulle det vara en omöjlighet? Den ena personen smälter...haha.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Oj…...kommer inte ihåg. Kanske när S fick sitt första barn.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Vet faktiskt inte.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Inget.

96. Vad har du i din väska?

Pengar, nycklar, mobil, block, pennor, sudd.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Myser=)

98. Vad är du tacksam för idag?

Att det gick bra med Sam och hans öga/ under ögat!

99. Var hittade du den här listan?

Hos Anne-Li

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Camilla, Virre och Kickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0