Hej!

Hej igen!

Såg att jag hade blivit utmanad av söta syster  klart jag ska göra den utmaningen så här kommer den!

 

DIG SJÄLV

Vad heter du : Michaela.

Vad skulle du vilja heta : Rätt nöjd med mitt namn faktiskt.

Hur gammal är du : 23.

Är du nöjd med ditt utseende : nöjd och nöjd allt är relativt.

Vad är du mest nöjd med över ditt utseende : Ögonfärgen. Läpparna. 

Hur mår du just nu : Jag mår bra jävligt trött bara.


FAVORITER

favvo låt just nu : Jordin sparks - S.O.S. (Let the music play)

favorit mat : Kycklingenchiladas.

Favorit pogram : Desperate housewives.

Favorit dag : Lördag.

 

ÖVRIGT :

Senaste person som ringde : Tony=)

Vad står det i ditt 34:nde sms i inkorgen : Älskar dig med!

Vad står det i ditt 26 sms i skickat : Hej snygg:) Hur känner du dig idag? Puss

Vem ringde du senast till : Mamma.

Vad får dig på bra humör : Barnen, Sambon, mamma, systrarna, vänner men Erica får mig alltid att skratta!

Vad vill du ha just nu : Sugen på nya skor=)

Vad har du för kläder på dig just nu : Underkläder, mjukisbrallor & topp.

Vad har du för underkläder : Bh och trosor i svart.

Ser folk dig som en bra person : Det ska du inte fråga mig ;)

Vad har du gjort idag : Skolan, ätit, lekt med barn, badat.

Går du i skolan : Ja.

Är du kär just nu : Ja det är jag <3

Saknar du någon : Ja det gör jag. Vänner som bor långt bort.

Jag utmanar de som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0