Tråkigt....

Här sitter jag och har det sjukt tråkigt. T jobbar och S sover och L är hos sin mamma. Så det är helt tyst och finns ingen att prata/umgås med.

så vi kör en totalt meningslös lista så jag får något att roa mig med!

Blond eller brunett  
Hemmakväll eller utekväll 
Svart eller vitt
Bärbar eller stationär dator
Glass
eller godis
Jeans eller mjukisbyxor
Ringa eller sms:a
Soptunna eller papperskorg
Bio
eller bowling
Enkel eller dubbelsäng
Nagelsax
eller nagelknippsare
Blyerts eller bläck
Sony Ericsson
eller Motorola
Blått eller gult
Spray
eller vax
Halsband eller armband
Linne eller t-shirt
Stol eller pall
Duntäcke eller vanligt
Badskum eller badkulor
Digital klocka eller vanlig
Brunögd eller blåögd
Osminkad eller sminkad
Halstabletter eller tuggummi
Tidning eller bok
Skridskor eller skidor
Sommar eller vinter
Varm eller kall o’boy
Kaffe latte eller cappucino
Höst eller vår
Födelsedag eller julafton
Ge eller få
Harry Potter eller Sagan om ringen
Kalle Anka
eller Musse Pigg
Stjärna eller måne
Stereo eller TV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0