Fredag

Idag har det varit en bättre dag. Började visserligen alldeles förtidigt och med sådan huvudvärk så jag fick lägga mig 1 timme. Men efter det plus 1 huvudvärkstablett och masa kaffe så var jag nästan i min vanliga form! Så dagen har varit helt okej ;) Har roat mig med:

* Kaffebesök av min söta mamma.
* Massa pluggande.
* Lek och bus.
* Tittat på filmen bilar.
* Var hos mamma och syster en sväng.
* Myst framför tv:n med Lovisa.
* Pluggat lite till.

Ja det var väl min dag i korta drag. Kör en dagens också=)

Dagens

Humör:
Bra.
Hår: Utsläppt.
Klädsel: Svarta mysbyxor, lila linne.
Mat: T gjorde en ny rätt fiskgryta, tummen upp!
Dryck: Kaffe.
Bästa: Att jag faktiskt fått mycket pluggande gjort.
Sämsta: Att jag är stressad.
Roligaste: Erica och Jag! Skrattade så jag nästan inte fick luft=)
Tråkigaste: att jag är så trött.
Låt: Sams nya favorit. Sean Kingston - Face drop.
Planer: Somna hos min sambo när han ser en asdålig film ;)


Nej somna till filmen var det! Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0