Fredag

Vilken dag, Pluggat hela förmiddagen med M. Hämtade liten på dagis för att sen ta en runda på staden med min mamma. Letade och hittade en present till S. Lekt med liten, ätit mat. Camilla och Markus kom på kaffe. Badat och tagit det lugnt. Snart ska jag mysa ner mig i soffan! Jo och hur har eran dag varit?

Dagens

Humör:
Fint.
Hår: Handuk på huvudet=)
Klädsel: Morgonrock.
Mat: Korv med bröd. (lat? JA)
Dryck: Kaffe.
Planer: Se på tv.
Låt: Lady gaga - eh eh.
Bästa: Min sambo.
Sämsta: Att det är så jävla kallt
Roligaste: Erica=) Hon får alltid mig att skratta!
Tråkigaste: Att vi inte hann mer pluggande.
Frukt: Vindruvor.

Nej tv:n nästa Puss o hej<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är sötast! saknar dig :)<3

2009-10-04 @ 10:14:04
URL: http://eangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0