Fryser!

Här sitter jag och fryser arslet av mig! Är så sjukt kallt i lägenheten men det är jag inte ensam om att tycka :P Jag skulle kunna sätta på mig en tröja istället för att bara sitta här i linne. Men jag ska nog ta in ett täcke och mysa ner mig i soffan istället för idag blir det film och lite godis! För idag får man faktiskt äta lite godis eftersom det var marken idag! Barnen fick även 100 kr att köpa lite leksaker (marknadsskräp) för.

Sam köpte en ballong med spindelmannen och en buss. Lovisa var smart och sparade pengarna och ville köpa något som hon verkligen vill ha nämligen målar grejer! Jag då vad köpte jag? Jag köpte 1/4 kg godis var till alla i familjen det var det jag spenderade lite pengar på=) Tänkte mig inte riktigt för med mängden till Sam han äter ju bara några bitar så han har en del kvar till lördagen. Resten kan jag hjälpa till med ;) Kan säga att båda barnen hade väldigt kul med den svävande ballongen iallafall!

Nej nu blir det snart film Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: camilla

haha då ska du känna hur varm och underbar våran lägenhet är :P

2009-10-14 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0