Hej!

Nu funkar det tydligen att blogga igen=) Här har ni mig som håller på att stressa ihjäl mig men det är ju ändå inget ovanligt!?

Lite kort. Måndag:
Rå plugga mellan 9-15.30, Hämtade barnen, lagade mat, diskade lite, Sprang iväg till Gympan med Lovisa, Hälsade på mamma undertiden så som Samuel önskade, Hämtade L, La Sam, Fixade in L i duschen. Sen vart det lite mer plugg sen tv och sen sängen.

Idag då? Jo då stressen ligger kvar...tyvärr.

Kör en dagens!

Humör:
Bra men som sagt stressad!
Hår: Haha just nu förjävligt!
Klädsel: Svarta jeans, vitt linne.
Bästa: Att det är såååå tyst nu ;) 2 barn KAN låta som tio!
Sämsta: Min onda rygg.
Roligaste: Smirre
Tråkigaste: Stressen.
Mat: Lax, potatis, kokta grönsaker
Dryck: Kaffe.
Frukt: Ska ta ett päron snart=)
Planer: Se på underbara desperate housewives.
Borde: Läsa en tråkig bok....

Älskar dig T även om det är ditt fel att jag vart lite små sur ;) För det kan aldrig vara mitt fel eller hur!?

Ne nu ska jag fixa lite med dryck (kaffe/vatten?) och frukt vid tv:n. Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0