Mysig söndag=)

Ja förmiddagen var lugn mys i soffan, kaffe hos mamma innan det bar iväg till badhuset för minisim. Det var lika kul som alltid! Sen hem så liten fick sova och så kom Lovisa hem och hon hade självklart haft det mysigt hos sin mormor=)

Sen packade vi vagnen och väskan och drog iväg till en lekpark med grillplats. Så det blev riktigt mysigt massa lek och korv med bröd och givetvis loka citron! Lovisa skulle lära Sam att rulla ner för backen haha såg så kul ut men han bestämde sig för att det var mycket roligare att springa ner för backen.

Efter det var Sam ganska slut så vi slappade Lovisa däremot sprang vidare och lekte med en kompis. Kvällen har varit lugn fått barnen i säng och pluggat lite. Men nu ska jag faktiskt stänga mina blå så jag orkar gå upp imorgon.

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: camilla

men inte snäll mot mig? :O

2009-10-19 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0