Tisdag

Sitter här och fundrar på lite allt möjligt faktiskt men mest på om jag ska fixa ett kanna med kaffe. Vore ju väldigt gott faktiskt och det är många timmar sedan jag drack 1 kopp. Jo så får det bli fixar en kanna när jag har bloggat klart!

Dagen har varit riktigt bra och det gillar vi! Så vi summerar dagen i en dagens!

DAGENS

Humör:
Strålande.
Hår: 2 spännen i "luggen".
Klädsel: Svart poloklänning, svarta leggings.
Låt: Radion.
Bästa: Min mamma som gör mig en tjänst imorgon. Tack!
Sämsta: Att sam trodde det var morgon kl 04.10. Men han somna igen ;)
Mat: Köttgryta.
Dryck: Ramlösa skogshallon.
Roligaste: Skrattat gott åt lillebus idag! Haha=)
Tråkigaste: Mitt minne som tydligen tagit semester.
Planer: 5:an klockan 21=)


Sötnosen som ligger och sover förtillfället <3


Andra sötnosen som är hos sin mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0