3 saker

Ska strax krypa ner i soffan och se en film ska ladda med honungsvatten och halstabletter. Känner mig redan mycket bättre faktiskt=) Hittade en menlös lista också, så här kommer den!


3 SAKER

 I min väska

* Mobil
* Pengar
* Nycklar

I min kyl

* Lax
* Mjölk
* Ägg

Saker jag inte klarar mig utan
* Nära och kära
* Kaffe
* Frukt


Drycker
* Kaffe
* Mjölk
* Loka

Maträtter

* Kyckling enchiladas
* Kycklingpaj
* Tonys köttgryta

Fobier

* Höjdere
* Spindlar
* Andra vidriga småkryp

Saker jag gjort idag

* Badat
* Tagit en promenad
* Lekt med bilar


Saker jag gör just nu

* Gör den här listan
* Dricker ett glas loka
* Lyssnar på musik

Ja där har ni 3 grejer om lite allt möjligt! Puss o hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0