Måndag

Ja så var måndagen snart förbi. Dagen har varit seg men bra. Lyckades plugga en hel del men är inte riktigt nöjd men det är ingen idé att jag sätter mig nu för då skulle jag somna!

Jag är frisk nu=) Men sam är fortfarande sjuk=( Så det har varit en innedag idag, fast jag lämnade och hämtade ju Lovisa på gympan så utanför dörren har jag ju varit iallafall.

Nä nu får det bli en DAGENS

Humör:
Bra!
Hår: 2 spännen i luggen
Klädsel: Svarta jeans, vitt linne, svart kofta
Roligaste: Ericas nyhet=) 
Tråkigaste: Att sam fortfarande är sjuk
Bästa: När T fixade lunchen=)
Sämsta: Att jag inte hunnit handla...
Låt: Keri Hilson, Ne-Yo, Kanye West - Knock you down
Dryck: Kaffe
Planer: Bada

Men nu ska jag bada! Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0