Fredag

Paus från pluggandet...shit vad mycket det är att göra ;) Men så är det! Tänkte blogga igår men min dator höll inte med mig för jag kom inte ut på nätet. Men nu verkar ju allt fungera iallafall!

Planer för dagen? Plugga lite mer och sen blir det bus med barnen! Sam är mycket bättre nu=) fixa mat hade jag väl också tänkt att gjort, idag ska det hackas massa grönsker för idag blir det räksallad!

Nej kör en Dagens innan jag ska plugga igen!

Humör: Toppen
Hår: Snodd
Klädsel: Svarta jeans, vit topp
Planer: Plugga
Låt: Kan inte plugga och lyssna på musik samtidigt ;)
Bästa: Att jag fått mycket gjort
Sämsta: Att jag fortfarande har mycket plugg kvar att göra
Roligaste: När Sandra kom upp på en snabb kopp kaffe
Tråkigaste: Att T börjar jobba 14
Mat: Ja det blir ju räksallad till middag senare
Dryck: Kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0