Hej!

Måste ju berätta lite om igår, min prins födelsedag! Dagen börjde med att vi gratulerade vår prins på sängen med sång och paket. Han vart riktigt glad av att vakna sång! Sen satt han och öppnade paket ( Han var verkligen super duktig på att öppna dom) Han sa tack och mera haha sötnos! Han kramade även ett par byxor han fick..token=) Och när han öppnade trehjulingen var det cyklande i lägenheten hela morgonen! Han lekte också i sitt biltält när jag hade fixat det och lekte med det andra han fick!

Sen var det kalas på eftermiddagen och då kom de närmsta och grattade Samuel och jösse vad grejer han fick. Tack alla som var med och firade vår lilla kille!

Men nu ska jag sova, ögonen står i kors och idag har vi också haft fullt upp men orkar inte blogga mer nu ;)


Här var min stora prins en väldigt liten kille=) Tänk att han redan hunnit bli 2år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0