Hej!

Hej=)

Här sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart efter lunchen. Verkligen barn lunch idag nämligen pannkakor med sylt och glass. Jag däremot åt med keso=) Så gott! Har just lagt en liten och väldigt övertrött kille för att sova 1 timme. Fröken är ute och leker.

Förmiddagen har spenderats en sväng på staden med barnen och Camilla och Markus. De var mycket folk på stan det var någon loppis på gågatan.

Just det igår var det fan min otursdag, skulle nämligen tvätta kl 18 o Tony jobbade kul...Eftersom Sam brukar lägga sig vid 19 men det gick ju inte då. Så en övertrött tvättstugehatande son samtidigt som man ska tvätta är inte roligt. Han som älskar tvättstugan annars men nej då inte igår! Plus att torkskåpet la av så jag vart ju sjukt stressad. Lyckades även stänga dörren på hälen så det började blöda ordentligt..JÄVLAR vad ont det gjorde! Men väl uppe från tvättstugan fixade jag smoothie till mig och barnen då kändes det lite bättre=)

Nej snart får man kaffebesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0