Hej igen

Hej igen! Sitter här och tycker synd om mig själv....vill inte vara sjuk. Men just nu känns det faktiskt lite bättre jag häller i mig kopp efter kopp med kaffe och då borde man ju bli bättre!?

Men jag har det jävligt tråkigt Samuel sover ju och T och L lär inte dyka upp på många timmar =( Det finns saker jag skulle kunna göra:

1 Diska...men det är inte så mycket disk och jag har ingen lust
2 Äta något....Ne ingen matlust
3 Sova, Sam sover ju så då borde jag ju passa på men jag kan inte sova...
4 Städa upp alla Sams leksaker som han placerat ut i hela lägenheten men så fort han vaknar kommer grejerna vara tillbaka
 
ÅÅÅÅÅÅÅ vilken rolig dag!!! Kan man kanske hitta någon menlös lista man kan slänga upp på bloggen tro? Kan inte alla spotta ur sig massa roliga inlägg som jag kan läsa innan mini vaknar;)

Dåligt med bilder nu.... men det kommer någon dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0