HEJ

Hej igen! Det var ju som sagt ett tag sedan....men jag hinner inte med hälften av det jag skulle vilja hinna och då har bloggandet fått vila!

Några saker jag roat mig med har varit

* Handlat vinterkläder till Sam, Regnkläder till Lovisa
* Handlat presenter till Sam (inte klar än..)
* Varit på bröllop! Såå fint och roligt!
* Pluggat...typ hela tiden
* Börjat minisim med Sam

Ja och en massa, massa mer!

Idag har dagen besått av pluggande och en vända till bibloteket. Hittade 2 böker som jag behövde låna! När jag hämtade Sam så gick vi till syster och Markus och där bjöds det på supergod hallon/blåbärspaj! Sen hem och myst med Sam, ätit mat och grejat=) 

Här och nu då? Jo jag håller på att städa mellan bloggning och lite slappande vid datorn innan jag ska ta och läsa 50 sidor! Wiiieee! Puss o hej <3


Grattis på namnsdagen. Älskade Samuel!

  

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOw var på tiden :) puss

2009-09-01 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0