Måndag

Hej igen =) Här har vi haft det fullt upp som vanligt!

Lördagen var Jag, T och prinsen på marknad med C & M nästan hela dagen=) Hittade ingenting förutom 1 liten grej till Lovisa=) Gjorde tårtan (allt utom att dekorera den)

Söndagen var en bra men lite små stressig dag=) Fick sovmorgon till 9! Upp och vakna till sen var det bara att ställa sig och baka kladdkake-muffins och dekorera tårtan.

Sen bar det av på minisim klockan12=) Och det är verkligen så kul nu när han bottnar på det grunda! Sen fick vi ta och fixa oss på badhuset (hade kläder och smink och allt vi behövde med oss) För klockan två var det dags för kalas nummer 2! Sam och Ericas kalas för släkten. Hur trevligt som helst och de fick jättefina presenter.

Kvällen spenderades med den LILLA boken och där slog man lätt ihjäl ett par timmar.

Idag gick jag upp 5.15 för att hinna fira syster med paket och sång på sängen! Shit så trött jag var men vad gör man inte för sina syskon ;) Resten av dagen har bestått av pluggande, pluggande lekande med Sam, Sen var vi givetvis hos mamma och syrran och hälsade på!

Nu ska jag ta och cykla lite framför tv:n så jag känner mig lite nyttig! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0