Torsdag

Jaha jag orkade upp imorse men jag var tvungen att snooza och det om något är livsfarligt! Speciellt när man ska med en buss. Otroligt nog hann jag både sminka mig, fixa håret och äta frukost plus att jag fick med mig allt jag skulle ha med mig=) Å kläder fick jag ju självklart på mig ;)

Sitter här nu och har ätit lunch och det är alldeles tyst... Samuel sover, Lovisa slutar skolan 14 och Tony jobbar. Ingen musik och ingen tv är på...Ganska skönt faktiskt det är ju inte ofta som det är tyst här hemma ;)

Det jag ska göra nu är att ladda kaffebryggaren med massa kaffe, har ju bara druckit en äcklig kopp kaffeautomat kaffe idag=( BLÄ....

Det jag borde göra är att plugga och jag ska plugga idag men jag vill faktiskt passa på att njuta av tysnaden en liten stund till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0