Onsdag

Tappar energi...Enbart för att jag vet att jag har massa saker som ska och måste göras!

Ikvälll: Plugga, Cykla på träningcykeln i 30 min. Var så sjukt längesen så jag skäms

Imorgon: Plugga, handla, baka, slå in Samuels paket, hitta present till Erica

Fredag: Kalas för Samuel, försöka plugga lite

Ja låter inte ett dugg mycket men detta plus allt jag brukar göra tar en hel del tid men känner att jag måste ta tag i träningen för att orka med!

Så kör vi en DAGENS

Klädsel:
Just nu svarta mysbyxor och svart linne
Hår: Utsläppt
Humör: Bra men trött
Bästa: Hjälpen från Camilla och Markus
Sämsta: Att jag verkligen måste plugga ikväll
Tråkigaste: Att T jobbar nu...
Roligaste: Haha Markus
Mat: Spaghetti och köttfärsås
Dryck: Mjölk
Låt: Keri Hilson, Ne-Yo, Kanye West - Knock you down

Nej nu var det dags att ta tag i det som ska göras! Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0