Fredag

Idag är en bättre dag. Haha syster sa att hon bara skrattade när hon läste inlägget snällt va;) Dagen har däremot varit rätt seg eftersom tjejen är sjuk:( Tråkigt men sant. Så idag har vi mest varit inne. Pussel, kasta boll och sjungit en massa. Lite fredagsmys med milkshake eller glassdink som lillabus kallar det för!

Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska lägga mig så att jag får extra mycket sömn. Jag gillar att sova!

Dagens

Humör: Bra
Hår: Blött, har badat.
Klädsel: Haha just nu? Mitt super sexiga hellokitty nattlinne!
Bästa: Att det är fredag!
Sämsta: Att Lovisa är sjuk.
Roligaste: En övertrött Sam.
Låt: The voice idag.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0