Mamma

Nu har det varit mycket pluggande igen, får ju ta igen lite efter man varit sjuk. Så därför tycker jag att det inte finns så mycket att dela med mig av.

Jo jag klarade senaste tentan och det kan jag säga känns underbart!

Idag har jag gjort några icke studerande grejer med. Nämligen:

* Varit ute på gården med barnen.
* Druckit kaffe.
* Gått på stan med min mamma.
* Hittat present till Markus.
* Drivit min mamma till vansinne ;)

För att bli ännu mer populär hos min kära mamma slänger jag in en liten bild på henne! Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

visst är dom :) Tack!

Postat av: Mamma

=(( fyyy

2010-04-28 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0