Nyttig?

Vilken dag.

Började med promenaden på ca 70 minuter. känner sig lite nyttigare då. Sen gick väl det åt helvete då det är lördag;)

Annat man roat sig med är

• Ett avkopplande bad

• Syrran hade släktkalas så jag och Sam gick ner och Lovisa o T stannade hemma för att L är sjuk. Men sprang upp med en bit tårta och några kakor till Lovisa så hon blev nöjd.

• Ätit hamburgare och efter det och kakor kan jag säga att jag inte känner mig ett dugg nyttig.

Nu ska vi snart mysa ner i soffan och se på film och äta lite godis. Allt för att kännna sig nyttigare ;) Så mysigt att alla är hemma. Annars brukar ju T jobba just lördagar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill med ha hamburgare

2010-04-10 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0