Sol

Sol, sol mera sol! Ja det var inget fel att vakna upp idag:

* Sovmorgon.
* Frukost på sängen.
* Vackert väder.

Sen så gick jag ut och gick när T hade gått sin promenix. Jag fick faktiskt sällskap av min mamma och syster Erica. 1 timmes promenad blev det idag.

Hem och drack kaffe ute i solen och lillkillen somnade och fick sova i vagnen i friska luften. Lekte och grejade. Var ju tvungen att köpa glass så jag tog med mig Sam på sin cykel och vi gick till T:s jobb. Där fick Sam piggelin och jag tog en ny annanas glass. Gick hem och gav en annanas glass till L som varit inne och kurarat sig.
Men imorgon kommer hon nog kunna gå till skolan. Ingen hosta på hela dagen. Så hoppas på att de håller i sig i natt.

Ja en mysig dag helt enkelt och jag hoppas vädret håller i sig! Nu ska jag ta och lägga mig och slappa framför tv:n. Puss puss <3


Vill ha! Men jag får nöja mig med mitt kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0