Tillbaka

Nu var det  ett tag sedan det var något skrivet i lilla bloggen. Gissa varför? Jo det stavas tenta... Men nu är denna inlämnad och jag kan säga att jag inte känner mig nöjd så jag väntar mig en komplettering minst sagt.

Annars då? Jo då helt okej. Lite seg efter intensivt pluggande men annras kan jag inte klaga!

Sam ville inte sova förut så han ropade efter mig sötnos är mitt nya smeknamn ;)

Kör en DAGENS

Humör:
Bra.
Klädsel: Jeans, kortärmad svart skjorta.
Hår: Naturligt lockigt.
Bästa: Fikan med sambon och barnen på paus.
Sämsta: Att tentan inte känndes bra att lämna in =(
Roligaste: Syrran när hon öppna dörren idag ;)
Tråkigaste: Huvudvärk light...
Planer: Tv klockan 21 kanal 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0